Expectations of Parents from Preschool Educational Organizations for their Children

Expectations of Parents from Preschool Educational Organizations for their Children



Пронина Е.И., Антонов Ю.Е.
Expectations of Parents from Preschool Educational Organizations for their Children // Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging.View from Russia:[Electronic resource]: collected papers European Sociological Association 14th Conference “Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging”(Manchester, GB, Augest 20-24, 2019)/ Editor-in-Chief V. Mansurov. Moscow: RSS; FCTAS RAS. 2019. P. 100-104. 1 CD ROM; 12 sm – system requirements: Windows XP/Vista/7/10 – Title from disk label.

Глава из книги: Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging.View from Russia:[Electronic resource]: collected papers European Sociological Association 14th Conference “Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging”(Manchester, GB, Augest 20-24, 2019)/ Editor-in-Chief V. Mansurov. Moscow: RSS; FCTAS RAS. 2019. 328 p. 1 CD ROM; 12 sm – system requirements: Windows XP/Vista/7/10 – Title from disk label.
ISBN 978-5-904804-29-9

Размещена на сайте: 09.09.19

Текст статьи.



Ссылка при цитировании:

Пронина Е.И., Антонов Ю.Е. Expectations of Parents from Preschool Educational Organizations for their Children // Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging.View from Russia:[Electronic resource]: collected papers European Sociological Association 14th Conference “Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging”(Manchester, GB, Augest 20-24, 2019)/ Editor-in-Chief V. Mansurov. Moscow: RSS; FCTAS RAS. 2019. P. 100-104. 1 CD ROM; 12 sm – system requirements: Windows XP/Vista/7/10 – Title from disk label.

Аннотация

В данной статье рассматриваются проблемы дошкольного образования в России как форме организации работы детского сада. Существуют различные способы решения этой проблемы, которые требуют обсуждения. Кроме того, в данной статье раскрывается такой феномен российского воспитания, как обучение ребенка на дому. Таким образом, очевидной становится проблема понимания того, какой человек может считаться лучшим учителем.

Ключевые слова:

детский сад дошкольное учитель kindergarten preschool teacher

Оглавление

Рубрики:

Социология образования
Социология личности



Возможно, вам будут интересны другие публикации:



© 1998-2024. Институт социологии РАН (http://www.isras.ru)